PiShape

De PiShape training is een combinatie van 25 minuten Kineticode Pilates en 25 minuten Bodyshape waarbij we in 50 minuten tijd het gehele lichaam trainen, vanuit 2 verschillende invalshoeken.
Na een korte warming-up starten we de training volgens de 3 principes van de Kineticode Pilates; mobiliteit, stabiliteit en kracht staan hierbij centraal. U leert bijvoorbeeld hoe u met de kracht van de ademhaling en uw ‘core’ de kracht, balans en flexibiliteit van het gehele lichaam kunt verbeteren.
Tijdens het tweede deel van de PiShape schakelen we over naar de spierversterkende oefeningen van de Bodyshape. We maken o.a. gebruik van uw eigen lichaamsgewicht, kettlebells, dynabands en tubes. Spieren die meer aandacht nodig hebben en uw houding en motoriek verbeteren, worden op een veilige en effectieve manier getraind. Afwisseling in tempo en omvang is hierbij belangrijk.

Iedere week krijgt u een reeks andere oefeningen, waardoor de verschillende spiergroepen optimaal worden getraind.

Deze combinatieles is geschikt voor zowel de beginnende als de gevorderde sporter.

Wat moet ik meenemen naar de training?

In het eerste deel trainen we op sokken of blote voeten. Voor het tweede gedeelte; goede indoor-gymschoenen met lichte schokdemping, een handdoek en voldoende water.

  • Door de kleinere groep van maximaal 14 personen is er voldoende ruimte voor individuele aandacht

Sporten is goed voor uw gezondheid en welzijn. Het houdt u op de lange termijn fit en vitaal. Alle trainingen worden gegeven onder deskundige begeleiding.

Maandagavond: 19.00-19.50 uur
Dinsdagochtend: 9.00-9.50 uur
Woensdagavond: 18.30-19.20 uur

Een proefles is gratis

Neem nu contact op voor meer informatie! Geef u nu hier op voor de PiShape