Active Personal Training geeft de volgende 10 soorten trainingen. Klik op de link om meer te lezen!

          1. Personal training – Fit, afvallen, lichamelijk en mentaal sterk worden met een persoonlijk plan en begeleiding.
          2. Outdoor training –  Fit, sterk, opbouwen van je conditie in de buitenlucht.
          3. Functionele Circuittraining – Opbouwen van conditie, kracht, stabiliteit, balans, spierconditie.
          4. Duo training – Samen fit, afvallen, lichamelijk en mentaal sterk worden met een persoonlijk plan en begeleiding.
          5. Zumba Fitness Een totale workout met een combinatie van alle elementen van fitness: cardio (dans).
          6. – KinetiCode Pilates Spierverstevigend, inner & outer core, ademhaling, balans, lenigheid en lichaamshouding.
          7. – Bodyshape 5-10 min warm-up, 45 minuten spierversterkende oefeningen voor het hele lichaam.
          8. Bedrijfsfitness – 30- minuten-training, in de pauze werken aan uw lichaam! Of een Bedrijfsclinic: Ideaal als bedrijfsuitje, personeelsfeestje of na werktijd.
          9. Combitraining: Pilates &Bodyshape – PiShape = 30-minututen Kineticode Pilates en 30 minuten Bodyshape waarbij we in een uur tijd het gehele lichaam trainen
          10. –  Sportfit55+ – Opbouwen van spierkracht, balans en hoe u de flexibiliteit van uw gehele lichaam kunt verbeteren.

 

 

 

Active Personal Training  werkt volgens het model: de schijf van 3.

schijf-van-3Het ACSM Bewegen is Medicijn Schijf van Drie model, brengt alle belangrijke aspecten van gezond bewegen bij elkaar. Mensen die leven en bewegen volgens dit model behouden gemakkelijker een goede gezondheid en conditie, verbruiken meer energie in rust, blijven gemakkelijker op gewicht, hebben een betere weerstand, voelen zich vitaler en behouden een goede spierkracht waardoor ze minder snel blessures, rugklachten of RSI oplopen. Wetenschap heeft aangetoond dat bewegen volgens de Schijf van 3 meer dan veertig chronische aandoeningen kan voorkomen en ons dagelijks leven een stuk aangenamer kan maken. De 30 minuten per dag norm is gericht op de combinatie tussen de NNGB en de Fitnorm, bij elkaar opgeteld dus. Additioneel is de Spiernorm 2 keer per week. Meer mag natuurlijk, als de belastbaarheid en gezondheid dat toelaten.

Bron: bewegen is medicijn.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *